Analizam reclame la cafea (VIII)

In cazul in care nu ati apucat sa cititi aceste subiecte saptamana trecuta, la cafeaua de luni dimineata v-am pregatit niste articole interesante culese de pe cateva bloguri.

De pe Pagina de Media aflam ca reclama pentru Millennium Bank a fost scoasă de pe post din cauza unei greşeli de gramatică a celor de la Holograf, care asigură coloana sonoră a spotului.

Ruxandra Lungu a scris despre reclama Gerovital, mai exact despre crema de fata realizata din extracte „bio” de floare de colt.

3 comments to Analizam reclame la cafea (VIII)

  • Nu stiu cine e Roxana Lungu, dar articolul ei e total pe langa si dupa ce i se atrage atentia nici nu are bunul simt sa zica, da, dom’le, mi-a fost lene sa ma informez si de aia am scris aiurea. Reclamele nu sunt si nici nu trebuie sa fie compendii cu ingredientele produsului, sursa de provenienta si modul de fabricatie. Reclama la Gerovital nu minte absolut deloc (si cremele lor chiar sunt foarte bune). Pe mine singurul lucru care ma deranjeaza la campania gerovital (si recunosc ca am explodat cand am aflat de extractul de floare de colt crezand ca distrug o floare protejata dar eu, spre deosebire de doamna Lungu, m-am informat) este ca ei pretind ca e produs 100% romanesc cand e cat se poate de clar ca nu e asa, floarea de colt provenind din culturi bio din Elvetia.

  • Draga Laurel,
    1. Daca n-ai inteles din prima, iti explic: am analizat „reclama” ca simplu privitor la tv. Nu sunt ziarist si nici de la protectia consumatorilor si nici vreun organ de ancheta ca sa ma oblige careva sa ma informez inainte de a-mi da cu parerea. Am vazut o imensa prostie si am reactionat.
    2. M-am cam saturat de reclamele mincinoase sau prost facute, ceea ce si tu ai remarcat. Nu strica daca aminteau ca extractul provine din culturi speciale.
    3. Despre produsele Gerovital, numai de bine, mai ales ca sunt o emblema autohtona care a scapat, deocamdata, de tavalugul distrugerii intentionate a economiei romanesti.

Leave a Reply