Analizam reclame la cafea (XXVI)

In cazul in care nu ati apucat sa cititi aceste subiecte saptamana trecuta, la cafeaua de luni dimineata v-am pregatit niste articole interesante culese de pe cateva bloguri:

Elena Andreea a scris despre reclama la Aspacardin, incercand sa evidentieze in articol unul din cele mai cunoscute stereotipuri despre femei, acela ca sunt soferite proaste. “Mâţişor, s-a întâmplat ceva?”. “Nu pufuleţ, întârzii puţin. Sunt cu maşina la spalatorie” spuse ea in timp ce privea cum macaraua ii scotea masina din lac.

Cris-Mary a scris despre reclama la cascavalul Bobalna si are dreptate cand spune ca este o reclama confuza.

Alina Fekete are un articol amuzant despre detergentii din reclame.

Pe un blog am gasit un articol despre reclama Fruzu. ”Fruzu se întoarce”. E clar ca-n mintea mea n-a plecat niciodata pentru ca n-a existat anterior. Deci de unde sa se întoarca?

Pato vorbeste despre reclamele de tip testimonial de pe teleshoping si despre Adriana Bahmuteanu care endorseaza pentru tigaile Dry Cooker.

Denisuca s-a saturat de reclame proaste si vrea reclame „ca afara”.

4 comments to Analizam reclame la cafea (XXVI)

Leave a Reply