Comunicarea este cheia succesului

Am scris saptamana trecuta pe blog despre o intamplare nu tocmai fericita care a avut loc in magazinul Praktiker din Piatra Neamt. Ei bine, s-a rezolvat, azi am intrat in posesia comodei. Sper sa-mi fac timp maine s-o montez si sa pun o poza aici.

Daca va spun ca in ultimele zile am primit mai multe telefoane de la persoane importante din conducerea Praktiker Romania decat am primit de ziua mea de la prieteni si familie poate nu ma crede nimeni. Si tot atatea mailuri insotite de scuzele de rigoare, de ajunsesem sa ma simt prost. Vazand atatea reactii m-am gandit ca bietul vanzator de la raionul de mobila a ajuns cel putin pe scaunul electric pentru fapta sa, desi sper sa fi scapat doar cu un avertisment si un curs de comunicare.

In fine, astazi am fost la magazin sa-mi ridic comoda. Initial au vrut sa mi-o trimita direct la domiciliu printr-un curier rapid, dar am cazut de comun acord sa vin personal s-o iau. La magazin si-au cerut din nou scuze pentru incidentul nefericit, semn ca intr-adevar le pasa de clienti.

Mai mult decat atat, directoarea de la Praktiker Piatra Neamt a considerat ca scuzele telefonice si mesajele primite pe mail nu sunt de ajuns, de aceea mi-a mai oferit si un discount de 50% la acest produs.

Nu credeam ca un articol banal poate antrena atatia oameni. De la agentia media care monitorizeaza contul Praktiker in online pana la Quality Manager toti sunt niste profesionisti si de aceea vreau sa-i felicit pentru modul in care au gestionat si rezolvat acest incident. Va multumesc pentru tot si sa stiti ca va apreciez, pentru ca am simtit ca va pasa.

Later Update:
Scuze, am uitat sa pun poza:

9 comments to Comunicarea este cheia succesului

  • Mirela

    E placut sa vezi ca mai exista companii carora le pasa de bunul mers al lucrurilor, de clienti.

  • Ma cam uimesti cu atata bunavointa. Din asta inteleg ca numai astia de se plimba pe acolo ii aleg incompententi, ca nu au mai avut de unde dupa ce i-au ales pe ceilalti foarte ok 😛 :)))
    Oricum e super ok rezultatul final, nush ce le-ai fi facut u de s-au scuzat asa

    • Constantin

      De fiecare data ei si-au cerut scuze pentru incidentul din magazin, pentru neprofesionalismul cu care am fost tratat de catre un angajat de-al lor. Speram sa nu se mai repete 🙂

  • Ardeleanca

    50% discount? Eu daca eram in locul celor de la Praktiker ti-o dadeam gratis, ti-o aduceam acasa si ti-o si montam 🙂
    Noi ca clieni tot cu vanzatorii de pe raion stam de vorba in magazin, nu cu PR-ul si nici cu directorul pe Romania. Oamenii de conducere ti-au vorbit frumos, si-au cerut scuze … dar cum ramane cu agentii? Pentru ca unora dintre ei le trebuie o reinstruire, niste cursuri ceva.

  • Cristi

    Si ce a patit acel angajat. Eu unul, de fel, cataloghez companiile dupa modul in care se comporta si cei mai mici angajati. Pentru ca daca jos sta un incompetent, inseamna ca si sus se afla un incompetent care l-a angajat pe primul mentionat.

    Eu ca si angajator, as cauta sa iau oameni de calitate, nu astfel de specimene. Si in plus, daca as lua incompetenti, mai intai le-as tine un training de Orientare catre client!

    Voi ce parere aveti?

  • Ardeleanca

    Ai montat dulapul? Hai cu pozele 🙂

  • Cred ca are un mic defect manerul din partea stanga.
    AAAh .. Ba nu. E murdar monitorul meu 🙂

    Da’ cat ai dat pe ea maestre, de a fost nevoie de atata bataie de cap.

    In Timisoara … cred ca cuvantul „gunoaie” ar fi un alint atribuit celor de la Pracktiker (ambele magazine) …

  • Constantin

    In final am platit doar 150 lei.

Leave a Reply