Cum se cheltuie cu cap un buget de marketing

Ieri dupa masa am iesit ca de obicei la o plimbare cu sotia si cu ala mic in oras, ignorand avertizarile meteo si norii negri care acoperisera deja orasul. Normal ca ne-a prins ploaia si a trebuit sa ne adapostim cu carucior cu tot intr-o scara de bloc, dar macar nu-mi pare rau. Spun asta pentru ca in acea scara am vazut un afis promotional care mi-a atras atentia si care m-a surprins in mod placut.

In cazul in care nu va mai amintiti, acum ceva vreme scriam pe blog un articol in care va spuneam ca zilnic am cutia postala plina cu reviste, pliante, flyere, si tot felul de biletele si fluturasi promotionali. Bugete de marketing irosite aiurea de cate un cap patrat care citeste carti cu strategii de marketing din SUA, neaplicabile in Romania.

Informatii utile pentru locatari

Dupa cum puteti observa si in poza, este vorba despre un afis promotional cu informatii utile pentru locatari. Mai exact, un serviciu de prezentare care ofera firmelor posibilitatea de a fi mai aproape de client iar locatarilor le ofera informatiile de care au nevoie pentru a fi la curent cu tot ce este nou in oras.

Am regasit pe acel afis: o firma care produce si monteaza termopane, una care monteaza centrale de apartament, o firma specializata in instalatii electrice si sanitare, o firma de curatenie, un magazin de mobila, o firma care organizeaza evenimente (nunti, botezuri), o firma de turism si una de transport. Asta pe langa lista cu cele 30 de numere de telefon utile (salvare, pompieri, politie, OPC, E-ON …).

Intersant este faptul ca firmele care au cumparat spatiu de expunere pe acel afis sunt aproximativ aceleasi firme care imi spameaza mie cutia postala. Mi-a placut ideea unui astfel de afis si as vrea s-o vad implementata in tot orasul. Din pacate la mine pe scara, … n-ai cu cine ba, niste tarani.

8 comments to Cum se cheltuie cu cap un buget de marketing

Leave a Reply