De tigani nu scapi nici in creierii muntilor

Sub sloganul Tot ce-i mai bun din Europa, tot ce-i mai bun din Romania, reclama promoveaza retailerul alimentar Lidl avandu-i ca personaje principale pe artistii Monica Davidescu si Aurelian Temisan. Spotul are scopul de a evidenția specificul produselor și al gastronomiei tarilor in care Lidl este prezent.

Tiganii vin dupa miros

Despre reclama Lidl au scris altii inaintea mea, mult mai bine decat as fi facut-o eu, de aceea i-am si mentionat in cadrul rubricii Cafeaua de luni dimineata.

Unii sunt in continuare nemultumiti ca in reclama Lidl, reprezentativ pt tara noastra este un grup de turisti care frig mici pe gratar si beau lapte in creierul muntilor si carora li se alatura niste dubiosi neingrijiti si nespalati, ca sa nu le zic tigani. Exista intr-adevar multe lucruri emblematice pentru Romania, care puteau fi folosite intr-un astfel de spot dar asta-i alta discutie. Sincer sa fiu m-as fi asteptat ca CNA s-o scoata de pe post.

Analizand cu atentie imaginile eu am retinut urmatorul lucru: Spania-portocale; Italia-ulei de masline si rosii; Franta-produse de panificatie si branzeturi; ROMANIA ?

Ce produse apar in cos la secunda 39 cand se face referire la Romania se poate vedea in poza din stanga. Un sana Pilos si o caserola de mici a unei firme de care nu a auzit nimeni. De cand a devenit Pilos un brand romanesc si de cand este el reprezentativ pentru tara noastra. De ce Pilos si nu Covalact sau Napolact. De ce micii aia din cos si nu altii? Lidl Romania, aveti legatura.

12 comments to De tigani nu scapi nici in creierii muntilor

  • Ardeleanca

    Sincera sa fiu mie imi place melodia din spot.
    Au fost multe reactii vizavi de reclama Lidl dar nimeni nu a punctat pe produsele romanesti din cos, si aici trebuie sa recunosc ca i-ai prins cu mata-n sac.
    Mi-a placut si chiar m-am simtit mandra atunci cand ai enumerat lactatele Covalact si Napolact, ca-s de la mine din Ardeal 🙂

  • In comentariile astea se discuta reclama in cel mai mic detaliu, insa oamenii la Tv nu cred ca apuca sa vada in fractiunea aia de secunda denumirile firmelor care apar pe produse, cel putin la iaurt si mici.

    Reclamele in general nu sunt chiar atat de bine gandite, in ideea in care le criticam noi. Acum sincer … cred ca daca stai sa cauti, la fiecare reclama poti nascoci cate ceva … parerile sunt impartite. Singura chestie care mie nu mi se pare de bun gust sunt tiganii aia. Gestul poate e unul de apreciat, inlaturand discriminarea si promovand ideea de egalitate, insaaaaaaa ei nu fac nimic ca sa-si merite drepturile astea. PAREREA MEA

    • Nicoleta Tausend

      …suntem in 2014, da_? Sunt la Eforie Nord, vreau sa fac cumparaturCe vad? Rosii de Olanda, rosii de Italia, aproape NIMIC romanesc (morcovi romanesti, dar este sezon de toamna, toamna bogata)… cand ies, nu uit sa transmit prin fata de la casa, etajului de sefi, ca nu mai cumpar de acolo pentru ca nu-mi plac rosiile olandeze. Cand ies, imi sare in fata reclama :Lidl, alege intelept. Oare ce-o fi intelept la Lidl? Intelept este sa ma duc in tara lor, si sa cumpar rosii de Olanda.

  • Trebuie, insa, felicitati pentru ceva.
    Spre deosebire de MULTI altii, la ei se gaseste reclama pe youtube :)!

  • Laptele Pilos e marca Albalact, am vazut eu pe cutii, insa branza, de ex, e facuta in Ungaria, daca nu ma insel. Deci isi are si nu-si are rostul in reclama.

    • Reclame Tv

      Pentru un spot facut pentru romani si care are ca slogan Tot ce e mai bun din Romania m-as fi asteptat la niste branduri reprezentative totusi. Poate cer eu prea mult …

      • TNH

        Brandurile reprezentative sunt mult mai scumpe decât laptele Pilos. Spre exemplu, Zuzu făcut de Albalact e aproape 4 lei, pe când Pilos făcut tot de Albalact e aproape 3 lei. Pentru supermarketul care și-a obișnuit clienții cu prețuri mai mici decât la Kaufland, Carrefour, Cora, Real e mai important prețul mic decât reprezentativitatea brandurilor. Pentru ei contează să fie ieftin și românesc, nu scump și reprezentativ. Clienții Lidl merg acolo pentru prețurile mici deși sortimentul e destul de redus, în loc să meargă la Real unde te sperii de prețuri deși ai de unde alege. Pur și simplu acesta e segmentul vizat de Lidl.

  • Mie personajele reprezentative pentru Romania nu-mi plac. Daca tot s-au dus pe pasuni intesate de turme de oi, puteau sa aleaga niste ciobani zdraveni imbracati corespunzator, nu ca niste oameni fara adapost. Dar, in fine, nu e o reclama turistica, e una cu target intern si vizeaza un anumit segment, cum a spus si TNH.
    Asta e… Romania? 🙂

  • Emi

    Mie unul imi place reclama de la Lidl. Nu stiu de ce. Melodia este potrivit aleasa. Si, pt mine, ei si-au atins scopul – voi cumpara de la Lidl. Aleg intelept 🙂

  • cris

    Nu mai cumparati lapte marca pilos de la lidl,au schimbat producatorul iar laptele este oribil.Acum este produs de o firma din brasov,mai exact de la Ucea de jos iar calitatea lui lasa de dorit. Laptele are un puternic miros de branza ,la gust este oribil si amar. ATENTIE MAI ALES DACA IL DATI COPIILOR.

  • […] ! Confirma cineva ce scrie la ultimul comentariu ? Reclama Lidl | Reclame TV Nu mai cumparati lapte marca pilos de la lidl,au schimbat producatorul iar laptele este […]

Leave a Reply