Dedeman si reclamele stradale

dedemanIn urma cu 2 ani au  prezentat fanteziile nevestelor cu instalatori, tamplari, faiantari si zugravi, iar in aprilie 2009 au abordat tema “discutiilor aprinse”,  urmata in august de cea a impacarilor spectaculoase. Anul acesta, fiind un an de criza, McCann si Dedeman vin cu un nou concept si cu o noua abordare vizuala, cheia mesajului fiind “MACAR INLOCUIREA” unei “chestii” din casa. Dar sa le luam pe rand:

„Si sotia ta are fantezii cu un instalator? Vino la Dedeman sa i le indeplinesti.”  Aşa ceva nu întrebi când e vorba de soţia sau mama consumatorului. Reclama a fost acuzata ca este sexista, intrucat transforma femeia in obiect sexual si contravine moralei crestine familiale. Chiar daca aceasta campanie a fost una locala, a avut parte de multe controverse in mass-media.
Reclamele cu discutii aprinse si impacari spectaculoase nu le mai pun, din respect pentru voi. Trec direct la campania agresiva din 2010 pe care cei de la Dedeman au ales sa o faca prin panotaj stradal. Ca au impanzit toata tara cu panouri stradale e de laudat, bravo lor ca se gandesc la imagine si investesc in publicitate. Nu inteleg in schimb cine le scrie textele. Pana la urma textele sunt scrise „la misto”, asa ca sa umple panoul, sau sunt gandite? Sunt puse acolo sa atraga zambete, critici sau sa atraga clienti?

dedeman

„De cate ori face baie, canta slagare din `80? Schimba macar cada.”
Si daca o schimb, nevasta-mea o sa cante din repertoriul lui Lady Gaga? Pai mie imi placea mai mult Modern Talking, CC Catch sau Blue Sistem. Dar daca nevasta-mea nu canta in baie, ce fac, nu mai trebuie sa schimb cada, nu? Si daca am dus, ce fac, renunt la el si-mi pun cada? Textul de pe panou e facut pe genunchi iar cuvantul „macar” pe care-l vom regasi in toate sloganurile din aceasta campanie, parca cerseste. Ceva de genul: ”Va rugam, stim ca e criza dar cumparati si de la noi ceva. Stim ca aveti de toate, dar sunt vechi, asa ca schimbati-le. Nu conteaza ca v-au taiat salariile sau vi se impoziteaza pensiile, nu conteaza ca la iarna se dubleaza pretul la caldura, tot ce vrem noi este sa veniti la magazinul nostru si sa cumparati „macar” ceva.”

2 comments to Dedeman si reclamele stradale

Leave a Reply