Gustul puternic si amarui-Berea Neumarkt

Dupa ce s-au incercat toate cliseele din lumea berii de la noi (fotbal, prieteni adevarati, prieteni imaginari, traditie, promotie), reclamele la bere au luat-o intr-o alta directie. Acum neaparat trebuie sa-i imbraci pe toti in costume nationale sau de epoca si sa folosesti in reclama expresii de genul: apa limpede, hameiul rumenit de soare, maltul vegheat cu rabdare, drojdia bine crescuta, (reclama CIUCAS) sau apa pura de munte ajunge la campie unde se amesteca cu hamei bun si orz ca sa prinda culoarea asta aurie si spumoasa (reclama BUCEGI).

De cele mai multe ori reclamele la bere sunt niste povesti care ne distrag atentia de la ce conteaza cu adevarat: produsul.

Prin aceasta campanie berea Neumarkt comunica intr-un mod unic si original, atributele care o diferentiaza de restul berilor de pe piata din Romania – o bere cu gust puternic si amarui. Obiectivul principal este de a construi imaginea marcii in randurile consumatorilor tinta si de a informa asupra caracteristicilor distinctive ale berii Neumarkt – gustul puternic si amarui, apreciat de consumatori ca fiind caracteristic unei beri de calitate.

Am citit multe discutii pe bloguri vis-a-vis de campania celor de la Neumarkt si am tras concluzia ca repetitia obsesiva din reclama a expresiei  gust puternic si amarui, pe unii chiar i-a deranjat. Mai tineti minte reclamele la ferestrele QFORT, proiectate sa reziste, .. sa reziste?

23 comments to Gustul puternic si amarui-Berea Neumarkt

Leave a Reply