Liga profesionistă de joburi de la Bestjobs

Acest articol este un guest post si este scris de Teodorescu Cosmin.

De curând a fost lansat al doilea spot din campania pentru Bestjobs. Nu ştiu ce agenţie a dezvoltat ideea pentru campania „Liga profesionistă de joburi”, însă spoturile nu sunt pe măsura numelui companiei.

Ultimul spot este mai slab decât cel dinainte, dezvoltat pe aceeaşi idee dar cu o realizare mult mai slabă. Se vede că acest spot este făcut în grabă, doar de dragul de a scoate încă o reclamă pentru a fi difuzată la TV. Din nefericire, nu prea e nimic de analizat.

O reclamă trebuie să conţină anumite caracteristici, să aibă un brand care, în cazul nostru, este Bestjobs şi să fie tot timpul în centrul atenţiei. În această reclamă însă, brand-ul este la pământ, adică imprimat la propriu pe podea şi pe spatele câtorva personaje din reclamă, deci are apariţii sporadice şi joacă un rol secundar.

Despre scenariu şi realizare ce să mai vorbim ? Plictiseală mare, mon cher, deşi… când pui la un loc elementele confruntate – luptă, sabie, ring – ar trebui să iasă ceva cu multă acţiune şi adrenalină. Însă ce dezamăgeşte cel mai mult este partea cu sabia laser… păi cum maestre, este posibil ca sabia cu care s-a dat lupta în univers, între bine şi rău, să ajungă într-o reclamă să taie o cravată ?!?…

Dar probabil că scuza poate fi bugetul redus pentru campanie. Cu atât mai greu de înţeles este: de ce o companie care îşi desfăşoară activitatea exclusiv online îşi face o reclamă la TV ? De ce să apari la TV când poţi face o campanie online, de o calitate mult mai bună, cu un impact mult mai mare la public şi cu bani economisiţi prin faptul că nu mai plăteşti difuzarea spoturilor la TV şi îi poţi investi in creaţie ?…

7 comments to Liga profesionistă de joburi de la Bestjobs

Leave a Reply