Noul Rom ne-a dat senzatii tari, romanesti

Ciocolata Rom nu se dezminte cand vine vorba despre senzatii tari romanesti. In ultima saptamana prin intermediul unei reclame ne-au facut sa credem ca noul rom va avea alt ambalaj. Va intrebam atunci: strategie de marketing sau rebranding?

Pana la urma, dupa o saptamana in care toata lumea si-a dat cu parerea, a aparut reclama de mai jos din care aflam ca totul a fost o gluma. Rom creeaza senzatii tari, romanesti si de multisor nu mai creasera una.

Nu stiu daca aceasta campanie le-a adus o noua repozitionare pe piata, ce stiu insa sigur e faptul ca strategia lor de marketing nu a trecut neobservata, dovada stand reactiile din online-ul romanesc.

10 comments to Noul Rom ne-a dat senzatii tari, romanesti

  • Octav

    ma asteptam la asa ceva. Totusi as fi vrut ceva mai spectaculos dect idiotul american care face misto de romani.
    intr-adevar s-a vorbit mult pe tema asta, si ROM a revenit in mintea romanilor. Dar cred ca asocierea „mistoului” din reclama cu „senzatii tari romanesti” nu e una foarte fericita.
    Slaba campanie din punctul mu de vedere…nu imi spune mai nimic..si mai mult decat atat, daca se asteapta sa tabarasc pe raft sa cumpar rom*-ul cu steag romanesc acum dupa ce au facut misto-ul asta..SE INSEALA!!

  • Cristi

    @Octav
    De ce, inainte sa apara spotul dadeai buzna sa cumperi rom-ul?

    • Octav

      nu am fost consumator de asa ceva. Probabil nici nu fac parte din target-ul lor. Ideea a fost sa starneasca in tine dorinta de a cumpara ceva romanesc. eu aici ma regasesc, insa aceasta reclama nu a starnit in mine dorinta de a incerca o senzatie romaneasca. Punct.

      …deci din punctul meu de vedere este destul de jalnica aceasta incercare. Nu pot sa spun decat ca este facuta cel mai probabil „low budget”. ideea e foarte buna, despre rezultat data no comment….vom vedea. Dar modul in care au ales sa comunice nu mi se pare cel mai inspirat (ma refer la asocierea misto-ului – cu senzatiile romanesti).

  • Cristi

    Atitudinea este foarte aroganta in primele spoturi, in cel mai recent difera insa foarte mult: actorul e doar in camasa, cravata desfacuta, parte a fi venit pe fuga de undeva, pana si in voce se simte un fel de… nu stiu cum sa-i zic, spune „it was a joke” cu jumate de gura parca, asa fara chef de gluma. Totusi, ironic, misto-ul e de baza la romani si asemenea trairile specifice de tipul exploziei mamaligii in cazuri oarecum ciudate fata de adevaratele probleme ale tarii. Nu stiu cati consumatori (fideli) de ROM sunt, dar per ansamblu ma gandesc ca probabil nu aveau mare lucru ce sa piarda pe segmentul asta.

  • admin

    Important pentru ei a fost ca au reusit sa atraga atentia asupra produsului.

  • Octav

    nu numai in spoturi. si pe site-ul dedicat este exact aceeasi problema. Fapt care m-a facut sa cred ca nu se va face nici un rebranding.
    Totusi ma deranjeaza atitudinea asta..adica nu puteau sa gaseasca si altceva decat sa faca misto?..eu nu ma regasesc printre „mistocarii” de romania si nu voi fi niciodata. Dar totusi, sunt foarte multi de genul asta, si daca le mai dam si apa la moara printr-un spot „la misto” pe tv national….nici nu vreau sa ma gandesc. Cred ca madam Udrea ar fi trebuit sa inlocuiasca „explore the Carpathian Garden” cu noul brand de tara „misto-ul romanesc” :)) – ceva de genul „Romanii va asteapta ca sa va ia la misto :))”

    Oricum subiectul a starnit destula valva
    numai bine

  • ludovicianul

    Gluma sau nu, ROM-ul se vinde de o bucata de timp cu steag american

  • sandu

    De religie si de neam nu se glumeste.A pierdut un client ciocolata asta.

  • iuliana

    IDEEA E CA ROMANII NOSTRI, MARI SPECIALISTI IN RELATII PUBLICE SAU MARKETING (ASA CUM MAJORITATEA ISI SPUN ACUM), NU AU FACUT INAINTE NICIO CERCETARE DE PIATA CA SA VADA DACA AR PRINDE RECLAMA, DUPA CARE, VAZAND CA RECLAMA NU PRINDE S-AU GANDIT TOTUSI SA FACA SI EI O CERCETARE „MICA” DE PIATA SI AU OBSERVAT CA ROMANII NU CAUTA „STRAINUL” DIN CIOCOLATA ROM, ASTFEL AU SCOS SLOGANUL + SPOTUL CU AMBALAJUL „AMERICAN” SI AU RENUNTAT LA A IL MAI INLOCUI CU ALTUL, AU PREFERAT VARIANTA DE DINAINTE DE „AMERICAN” 😀

    IN CONCLUZIE, MUNCA DE MANTUIALA (DEGEABA), FACUTA DE SPECIALISTI ROMANI IN PR.

Leave a Reply