Nu-mi plac reclamele la detergenti

Nu mi-au placut niciodata reclamele la detergenti fie ei de rufe, pentru spalat vasele sau de curatat pardoseli si obiecte sanitare, pentru ca se folosesc aceleasi stereotipuri. Detergentul meu obisnuit nu poate face asta, cu detergentul meu nu reusesc sa scot pata de (orice) … ati prins ideea. Toata lumea foloseste detergenti, dar nimeni, absolut nimeni conform reclamelor nu foloseste detergentul care trebuie.

In reclame tot timpul ne spune cineva ca exista detergentul minune care scoate 99 de pete, sau cele mai dificile pete,   sau toate petele. Sau ca a aparut detergentul care face mai multa spuma decat cel pe care il folosim acum, sau ca detergentul din reclama indeparteaza grasimea de pe tava de friptura fara sa freci, si culmea, cu apa rece. Orice detergent de vase ai folosi, daca te uiti la reclame o sa constati ca tu nu-l folosesti pe cel mai bun. Tot timpul detergentul pe care-l ai in casa este unul obisnuit. Detergentul din reclama, oricare ar fi el, va face mai multa spuma, va curata mai bine si va scoate mai multe pete fara sa freci.

De asta nu-mi plac mie reclamele la detergenti. De fiecare data vad cate una care in timpul unui concert scoate dintr-o poseta un balsam de rufe la 1 litru, sau pe Magda Catone cu un sac de Dero, dand sfaturi chibzuite.

Reclamele la detergentii de vase de exemplu nu au pic de creativitate in ele. Tot ce vad sunt miliarde de farfurii si tavi unsuroase care se spala singure, cu apa rece, fara efort, si atentie, cu doar o picatura din detergentul fermecat.

Toate solutiile pentru curatat din reclame indepareaza mizeria, depunerile de calcar si rugina fara a mai fi nevoie sa frecam. Stiu, doar in reclama se intampla asa, in realitate altfel stau lucrurile.

Am gasit de curand reclama asta pe youtube si mi-a placut. Este o reclama la detergent, dar este putin diferita de tot ce-am scris mai sus, are o altfel de abordare. Sper sa va placa:

2 comments to Nu-mi plac reclamele la detergenti

  • Stiu reclama, e mai veche, intr-adevar abordarea e diferita de pana acum. Dar ma intreb daca asta le-a crescut vanzarile, pentru ca, in fapt, nu spun nimic despre calitatile detergentului.

  • Reclame Tv

    Asta doar ei stiu, desi romanul este mai conservator din fire atunci cand vine vorba sa inlocuiasca detergentul obisnuit, cu unul lichid. In reclama de mai sus rezistenta la schimbare si incapatanarea au fost scoase in evidenta foarte bine.

Leave a Reply