Nu recomand elefant.ro

Traind intr-un oras mic de provincie, fara hipermarket-uri si mall-uri este mai greu sa gasesti tot ce ai nevoie si atunci singura varianta care-ti ramane o reprezinta magazinele online.

Nu vreau sa ma intind prea mult, pe scurt: Loredana scrie un articol despre o jucarie, vad link pe twitter, intru la ea pe blog, citesc, imi place si comand produsul de pe elefant.ro

Ca sa fie clar, asta se intampla pe data de 17 octombrie, adica fix in urma cu 15 zile.

Bun, primesc mail de la elefant.ro, confirm comanda si astept sa-mi vina produsul. Produs care intarzie sa apara, asa ca le trimit un mail in care ii intreb in ce stadiu se afla comanda mea, poate s-a pierdut pe drum. Vine si raspunsul in care imi spuneau ca nu mai au produsul pe stoc dar ma asigurau ca fac tot posibilul sa-l aduca si mi-l vor trimite in cel mai scurt timp.

Dupa cum se vede si din poza din stanga, produsul cautat de mine se vindea in toate magazinele online de jucarii din Romania, toti il aveau pe stoc mai putin elefant.ro. Din fair-play nu am anulat comanda, desi asta trebuia facut de la inceput.

Ieri primesc mail de la ei:

Sunt convins ca va pare rau pentru neplacerile create, dar incercati sa explicati asta baietelului meu care asteapta jucaria de 2 saptamani. Un lucru e sigur, niciodata niciodata dar absolut niciodata nu voi mai comanda ceva de pe elefant.ro chiar daca o sa fiti singurii care distribuie acel produs.

Azi comanzi, maine primesti

Cu nervii intinsi la maxim astazi am zis sa-mi incerc norocul si la eMag.
Surpriza, catelusul vorbitor era listat in oferta Emag si culmea, mai era si pe stoc. Simplu si fara prea mari batai de cap, azi comanzi maine primesti. Produsul, nu scuze!

Later Update:

eVision Cluj Napoca sunt neseriosi, nu-i recomand

Astazi ar fi trebuit sa-mi ajunga catelusul vorbitor. Trebuia, pentru ca nu a ajuns si nici nu va ajunge … pana marti, pentru ca abia luni mi-l pun la curier. Duduia care m-a sunat mi-a spus ca nu-i vina ei si daca nu-mi convine termenul de livrare pot oricand sa anulez comanda. La cum a gestionat situatia prevad ca va avea o cariera de mare succes in PR.

Firma care comercializeaza acest produs prin intermediul eMag si care trebuia sa se ocupe de comanda si expediere se numeste eVision, este din Cluj Napoca si in binecunoscutul spirit ardelenesc, la 2 zile dupa ce am plasat comanda ei ma suna sa-mi spuna ca mi-o vor trimite abia peste alte 2 zile plus o zi transportul …

Pentru ca asa a inteles eVision ca se fac afacerile pe internet, pentru ca isi permit si nu le pasa de clienti. Sunt curios ce au de spus cei de la eMag pentru ca indirect e in joc si imaginea lor.

Marti 6 noiembrie

Dupa 5 zile a sosit in sfarsit catelusul vorbitor. Doar catelul, fara telefoane, mailuri sau scuze pentru intarziere. eVision, nu sunteti profesionisti, nu stiti sa gestionati o situatie de criza, nu va pasa de clienti, motiv pentru care este prima si ultima data cand mai comand ceva de la voi.

34 comments to Nu recomand elefant.ro

  • Intr-adevar, recunosc, eu am avut noroc si cu cele 2 comenzi la ei nu am avut nicio problema – adica mi s-a livrat si catelul in cauza, dar si un pachet de carti comandat separat (si primul).

    La aceasta jucarie stiu ca tocmai se lansase si probabil am comandat printre primii. Nu stiu ce s-a intamplat la ei, insa da, stiu ca din punct de vedere al afacerii cand promiti ceva te tii de cuvant, cu alte cuvinte daca o comanda este procesata si cel care a facut comanda nu primeste imediat email ca nu mai e pe stoc jucaria… atunci aceasta trebuie livrata. Evident, la ceea ce tine de comertul online intotdeauna trebuie avut grija la stocurile precizate. Discutia e lunga si, evident, eu privesc din punctul de vedere si al afacerii, si al relatiei cu clientii dar si al clientului care nu vrea sa fie in aceasta postura niciodata. Si eu am fost in situatie similara insa cu alt furnizor, de aceea cred ca este bine ca toata lumea sa impartaseasca experientele avute.

    In final insa, intotdeauna, pierderea cea mai mare e a celui care nu se ridica la inaltimea asteptarilor :)

    Sper insa sa iti parvina curand catelusul de la Emag si sa va bucurati de el si tu si mai ales copilul :)

  • Eu am aflat asta de ceva vreme, am un dinte contra lor. Daca imi dai voie, iti las linkul postarii mele aici, am multe comentarii care ma sustin, din pacate, semn ca nu e prima oara cand se intampla.

    • Constantin

      Daca gaseam articolul tau inainte de a comanda de la ei, ce bine era …
      Oricum mi-a fost invatatura de minte si din cate am vazut in comentariile de la articolul tau nu sunt singurul. Elefant.ro chiar au o problema, tin lumea incurcata aiurea-n tramvai, comunicarea lipseste cu desavarsire apoi anuleaza comenzile. In veci nu mai comand nimic de la ei.

  • Radu

    Catelusul vorbitor de la Fisher Price este cea mai tare jucarie interactiva care s-a inventat pana acum pentru copii mici, chiar daca Antonia are 3 ani o adora :)) Sper ca astia de la eMag sa fie seriosi si sa livreze la timp.

  • Ardeleanca

    2 milioane un caine de plus? De banii astia poti sa-ti iei un pui de ciobanesc mioritic adevarat :) sau daca vrei neaparat ceva interactiv mai pui ceva si-i iei copilului o tableta.

    • Constantin

      Poate in Ardeal ca la noi un pui de ciobanesc trece de 100 euro :)
      Oricum, nici un ciobanesc nu se compara cu catelusul vorbitor de la Fisher Price care vorbeste 2 limbi (romana si engleza), stie 10 cantece si cu ajutorul lui copilul invata mai usor albabetul, cifrele, culorile si partile corpului.
      Cat priveste tableta … mai vedem pana la Craciun :)

  • Ursu

    Intrebarea este… de ce nu ai mers de la inceput pe eMag???
    Plus ca potaia asta simpatica este pe piata de cel putin 3 ani si se gaseste si prin farmacii (HelpNet sau SensiBlu).
    Daca era fetita mergea si Papusa Maria care stie 99 de propozitii, cantece…

    • Constantin

      Buna intrebarea ta, sa stii ca acum privind retrospectiv si analizand situatia la rece si eu ma intreb acelasi lucru. Asta e, mi-am invatat lectia.
      In farmaciile din Piatra Neamt nu aduc decat medicamente, foarte rar jucarii.

  • Eu nu pot merge momentan, asa ca livrarea acasa ma ajuta – indiferent de la cine vine sau ce comand :)

    In rest, mai demult vazusem jucaria intr-o farmacie – dar era cu cateva zeci de lei mai scumpa decat am gasit online. Pesemne depinde si unde are sediul sau cand a luat jucaria, cine stie.

    In rest, apropo de subiectul de mai sus, la mine e baiat, asa ca trebuia sa fie ceva mai pentru el. El are si caine – real – si pisica – reala – dar evident niciunul nu vorbeste bilingv. La fel de evident, cum ziceam si in insemnarea mea initiala, chair daca e ok jucaria si are multe de invatat de la ea, nu se lasa educatia doar in seama ei :)

  • Ardeleanca

    Cat ghinion poti sa ai, nu stiu cum faci de ii gasesti tu doar pe cei mai neseriosi. Emag ce spune, nu le-ai dat mail?
    Ti-am zis eu ca mai bine iti luai un ciobanesc :)

  • Ardeleanca are dreptate mai inter”activ” decat un catelus real nu se putea :D

  • Radu

    Lasa nu fi trist, cum ai stat 2 saptamani mai poti rezista 2-3 zile. Este urat din partea lor dar nu ai ce sa faci, daca anulezi comanda si cumperi din alta parte tot marti iti ajunge pachetul.
    Eu vreau sa vad un oficial de la Evision ca vine aici si isi cere scuze sau eventual ne explica cum sta treaba de dureaza patru zile sa procesezi o comanda. La Emag ai vorbit?

  • Constantin

    eMag nu are nici o vina, eVision se ocupa de comanda si livrare.

  • Eu traiesc intr-un oras care este unul mediu, am detoata in el, Promenada Mall, Carfour, Caufland, Metro,Bricostore etc.
    Insa ma crezi ca eu a trebuit sa imi comand un laptop dupa internet, prin emag?
    De ce am facut asta?
    Sincer nu am gasit nici o oferta care sa ma incurajeze, din fericire eu m-am putut bucura de verificarea produsului pe loc ceea ce m-a incantat destul de mult.
    Cred ca a durat 5 zile pana sa-mi vina coletul, desi putea ajunge mai rapid.

    Deci rugamentea mea ar fi sa nu faci o drama, se mai intampla.
    Eu anul trecut(iarna) am stat 3 saptamani pentru o curea!

  • Constantin

    Sandra, eu comand destul de des de la eMAG si tot timpul au fost prompti, livrarile s-au facut de pe o zi pe alta. In situatia descrisa mai sus de comanda mea s-a ocupat firma eVision din Cluj Napoca :(

  • Cred ca aproape fiecare individ trece macar odata pritr-o asa experienta! Se lauda ca fac si dreg, iar in realitate, lasa de dorit. Eu din cauza asta am cautat sa evit comenzile pe net. De curand am comadat niste palarii de cowboy pt ca imi trebuiau pt o sedinta foto deja programata. Imi raspunde o tipa, care, initial foarte amabila, imi zice ca sunt din acelasi oras cu mine si ca azi va pleca comanda ca sa ajunga cel tarziu maine. Eu i-am explicat faptul ca depinde foarte mult termenul, altfel nu fac comanda. M-a asigurat ca e ok dar sa revin cu un tel in juma’ de ora ca nush unde era. Buuun. Revin peste o juma de ora si imi zice ca a preluat comada, mi-a notat datele de contact si ca va fi plasata urmatoare zi, si va ajunge cel mai tarziu dupa 2 zile. Heloooo! Daca mai sunam peste inca o jum de ora se facea o saptamana!? Bun. astept sa vina palaria, si nimic….sun din nou, si ca sa vedeti, nici nu plecase de la ei. S-a scuzat doamna ca erau in renovare si nu au avut timp :)))). In final s-a dus sotul cu japca peste ei si a luat-o de la sediu ( nu vroiau sa le-o dea pentru ca trebuia sa mai achitam si transportul, care pt ei era convenabil fiind la 3 km distanta de casa noastra). Deci cum putem explica interesul si amabilitatea celor care fac comert online!? Nu era oricebisnitar, ci era un magazin online, ca sa nu se inteleaga gresit.

  • Mai bine imi spuneai, ti-l cumparam din magazinele din Iasi, ti-l trimiteam prin POSTA si ajungea mai repede :)

  • Cea mai “simpla si rapida solutie” :)))

  • Flori

    Acelasi lucru mi s-a intamplat si mie cu o carte. Am asteptat 2 saptamani si am primit mail exact ca cel de mai sus, nu au putut s-o achizitioneze de la furnizor.

  • Nu inteleg de ce dureaza atat. Eu nu am patit sa primesc produsele peste 5 zile sau niciodata.
    Sper sa nu am parte de astfel de experiente.

  • Super, am sa iau si eu pentru baietelul meu, multumesc.

  • Cu Elefant a mers OK, dar am comandat doar carti. Ei scriu si termenul de livrare pe site.

  • madalina

    Nu este singura şi eu am făcut foarte multe comenzi pe elefant.ro nu am avut niciodată ce să le reproşez … am găsit la ei cele mai bune oferte şi le-am primit în termenul stabilit.
    pt mine ei sunt de nota 10 şi mereu îi recomand cu incredere.

  • Dan

    Elefant.ro este dezastru la capitolul relatii cu clientii!!! Am solicitat factura la niste carti electronice (ce pretentii am si eu?!), le-am scris 2 mailuri, le-am dat telefoane si te tin pe hold, iar pana la urma ti se inchide. Este prima data cand mi se intampla asta la un magazin online. Rusine!

  • 123anonim

    nu cred ca e adevarat is client fidel de la elefend am 10 cladiri mari de pe planeta 3D si mereu miau venit in 2 zile nustiu se poate dar nu cred

  • Oncescu Ciprian

    Initial am evitat sa comand de la ei datorita comentariilor negative de pe bloguri + ca si reducerile miroseau suspect.
    Apoi mi-am facut curaj si am comandat primele 2 volume din seria “Cantec de gheata si foc” (editia paperback 2013), care aveau reducere de 40%.
    Le-am comandat joi 15 august, de Sfanta Maria, dupa ora 16, iar ei mi-au confirmat ca va sosi pe 19-20 august (luni-marti). Chiar incepusem sa regret, crezand ca vor fi suprasolicitati datorita reducerilor uriase din saptamana respectiva.
    Luni a sosit pachetul in regula.
    Deci mai sunt si cazuri fericite.

  • ana

    am si eu o experienta urata cu cei de elefant .am comanadat acum un an ,doi cateva puzzle-uri de la ei .le-am ales cu multa grija si mi-a luat destul de mult timp asta iar cand le-am primit …surpriza ….mi-au trimis probabil ce le-a placut lor ,adica cu totul altele decat cele comandate .

  • RalucaF

    Am facut 6 comenzi de pe site-ul elefant.ro si nu am avut absolut nicio problema pana acum. La prima comanda m-am panicat putin deoarece intarziase vreo 3-4 zile, dar se pare ca problema era de la curier ( era foarte urata vremea, ningea foarte mult in perioada aia).
    Mi se pare o prostie sa fii asa de pornit impotriva unui site din cauza unei probleme cu stoc-ul.

  • Sa fim, seriosi, in Romania la cat e de dezvoltat comertul online, nu poti sa te astepti la prea multa seriozitate din partea vanzatorilor.
    Eu am patit ceva similar cu cei de la Cel.
    AM comandat un HDD petru laptop, am primit confirmarea comenzii, apoi mail ca a fost trimisa.
    Ma duc dupa inca doua zile la curier, acolo nimic, sun la cel si aflu ca defapt ei nici nu aveau pe stoc produsul.
    Deci puteam astepta mult si bine pentru nimic.

  • Eustache_80

    Legat de acest subiet am o experieta care intrece orice reclamatie si inca nu sa rezolvat. Situatia dureaza de pe 4 Octombrie.

    Mail catre Elefant:Am comandat de la dumneavoastra un ceas CASIO (conform print screen). Am o nedumerire privind Etanseitate: 30ATM; Etanseitate: 30ATM;etanseitatea acestui ceas, pe site scrie ca este rezistent la 30 ATM iar pe actele cu care a venit insotit ceasul nu este mentionat pe nici o pagina aceasta informatie. Nu doresc sa il stric, doar pentru faptul ca am uitat sa-l dau jos de la mana cand spal vasele. Pe ceas scrie doar ca este rezistent la apa nu si la cate atmosfere (poate nu este necesar). Mai am un ceas de la FOSIL pe care este inscriptionat si faptul ca este rezistent la apa si 10 ATM. Doresc sa-mi specificati unde este scris pe actele respective ca este rezistent la 30 ATM la fel ca pe site.

    Raspuns:Din pacate nu cred ca este specificat acest lucru in actele primite de dvs. , dar doresc sa va mentionez ca toate specificatiile din pagina produsului sunt venite direct de la furnizorii cu care elefant.ro se afla in regim de colaborare

    Mail catre Elefant:Daca dumneavoastra afisati informatii primite de la furnizor, doresc sa stiu cum pot lua legatura eu cu acestia pentru ai intreba direct pe dansi. Garantie am, dar in baza a ce? Stiu ca ceasurile cu etanseitate 30 ATM pot fi folosit in dus sau la mare, eu doresc aceasta confirmare pentru garantie, sa nu ma trezesc peste 2 saptamani ca nu mai functioneaza ceasul doar pentru ca am spalat vasele sau l-am stopit.

    Raspuns:In primul rand dorim sa ne cerem scuze pentru raspunsul intarziat, insa am asteptat un raspuns din partea furnizorului, cat si a departamentul Fashion privind sesizarea dvs.

    In urma verificarilor, din pacate informatia primita de la furnizor, privind etanseitatea de 30 ATM a fost eronata, acest ceas avand o etanseitate de doar 3 ATM.

    Acesta nu este rezistent sub apa, insa rezista la stropiri minore, deci, ideal ar fi ca acesta sa nu fie purtat in timpul dusului sau in momentul spalarii vaselor.

    Mail catre Elefant:Eroarea de pe site ati modificat-o, dar trebuie sa v-o asumati pentru ca nu producatorul a afisat informatia ci elefant.ro, si banuiesc, ca nu de la furnizor a fost problema, ci de la cei care sunt responsabili cu adaugarea produselor pe site. Daca eu nu va ceream informatii suplimentare, dumneavoastra afisati in continuare aceleasi detalii (in concluzie daca mai cumpara si alte persoane si ele erau INSELATE).
    Dumneavoastra sustineti in continuare ca are etanseitate 3 ATM dar pe ceas nu este inscriptionata aceasta informatie ( nu cred ca este un produs original), deci in concluzie nu este rezistent la apa (mici stopiri). Am mai vorbit si cu alti prieteni care au ceasuri rezistente la apa dar pe acelea sunt trecute numarul de atmosfere.

    Politica de retur o inteleg, dar, nu sunt de acord cu partea cu voucher-ul, ca eu sa primesc voucher-ul si dupa ce il primesc sa fac comanda de alt produs de valoarea aceluia.

    Raspuns:Chiar si in cazul in care, greseala apartine unui angajat elefant,ro, pentru astfel de situatii si greseli, elefant.ro ofera solutii clientului , pe care acesta le accepta sau nu, cum ar fi returul si primirea banilor.

    In acest sens, din cauza faptului ca ceasul comandat de catre dvs. nu a corespuns descrierii din site. v-am propus returnarea acestuia si primirea unui voucher pentru a il inlocui.

    Am inteles de la dvs. ca nu doriti sa asteptati generarea acestui voucher, insa, din pacate, politica site-ului si fluxul aferent returului nu ne permite scaderea sumei de returnat dintr-o comanda, inainte ca fluxul de retur sa fie finalizat

    Raspuns:In urma discutiei telefonice, returul il puteti efectua din contul de utilizator, in sectiunea “Comenzile mele”, accesand comanda din care doriti returnarea unui produs si folosind butonul portocaliu din dreapta sus “Returneaza”.

    Pentru ca scuzele noastre sa imbrace o forma mai concreta, va oferim un cod cu reducere de 50 RON pe care sa il folositi la urmatoarea comanda inregistrata pe site-ul nostru, cu produse din categoria “Fashion”.
    Cuponul a fost generat pe adresa de e-mail indicata in comanda nr.xxx

    Firma de curierat a venit si a luat ceasul dar nici pana azi nu am primit bani si la statusul RETUR este mentionat: Retur partial refuzat.

    Cui sa ma mai adresez?

  • [...] lui Elefant.ro stârneau hazul în trecutul apropiat, de la cumpărături care se pierd pe drum şi se înlocuiesc cu scuze, trecând prin e-books care nu se încarcă pe tabletă sau reader, şi [...]

Leave a Reply