Pentru agentii si expertii social media

Pe scurt, ma deranjeaza 3 lucruri in online-ul romanesc si cred ca nu sunt singurul.

De ce agentiile de publicitate care realizeaza o reclama tv nu-si fac treaba pana la capat, si aici ma refer la postarea spotului si pe youtube? Ei nu au aflat inca de influenta si de importanta social media? Sau nu e treaba lor, si-au luat banii pe contract si nu-i mai intereseaza. In cele mai multe cazuri agentiile omit sa urce pe youtube tocmai reclamele prost realizate sau pe cele care ar starni reactii negative. BCR, despre voi este vorba. Nu am sa inteleg niciodata brandurile care-si pun reclamele tv pe serverul propriu, server care de cele mai multe ori este picat sau dureaza 4-5 minute sa vizionezi un spot de 30 de secunde. Danone, Germanos, se aude pana la voi?

De ce unii bloggeri, experti in comunicare si social media se comporta ca niste spameri? Expertule care esti tu expert si care scrii pe blog despre comunicare, cand dai un articol pe Twitter, de bun simt ar fi sa-l dai de maxim doua ori. Ce depaseste este considerat a fi spam agresiv si din marele expert social media care te crezi, in ochii celorlalti vei fi doar un milog care cerseste trafic. Si tu nu vrei asta pentru ca, nu-i asa, tu esti expert social media care scrii despre comunicare. Makavelis a explicat mai detaliat.

De ce unii care au pe blog „Top comentatori” pun nofollow pe link-uri? Faptul ca unii vin acolo si comenteaza zilnic chiar nu conteaza deloc, nici macar un link curat nu merita pentru asta? Sunteti penibili.

Sunt convins ca si pe voi va deranjeaza unele lucruri din cele enumerate de mine mai sus. Sau poate va deranjeaza altele… Care sunt acelea?

7 comments to Pentru agentii si expertii social media

  • Tu vorbesti de brand-urile romanesti. In schimb, majoritatea ”gorilelor” internationale fac asa ceva, pur si simplu ”spread the word” peste tot. De la TV la RT tot. Dar pentru asta e nevoie de o strategie curata si diferita.
    Nu ma deranjeaza ca vad la branduri pe pagina de facebook in fiecare dimineata si seara video de pe youtube. De parca eu merg acasa dau un play pe youtube la pagina lor si incep sa-mi fac treburile zilnice prin casa. Si ce e interesant, cat de repede iti dai seama de cine se ocupa de contul de FB a brandului…daca e barbat sau femeie!

    • Reclame Tv

      Ma refer la brandurile romanesti si in mare masura sunt de acord cu ce ai scris mai sus.
      Legat de expertii social media care-si dau acelasi articol pe Twitter de 10 ori pe zi sub diferite forme (pentru cei care au deschis mai tarziu calculatoarele, am scris despre, avem primele comentarii, mai devreme #peblog, care mai are o parere despre, discutia devine interesanta …)pe mine ma deranjeaza si de aceea ii consider cersetori de trafic.

  • Pe mine mă enervează întreg conceptul ăsta de Soșiăl Media, de parcă gata, nu mai putem să mânca acuma, că vezi Doamne, twitter, seo, caca maca. Mi se pare că prea există o turmă care se ocupă de toate prostiile de genul ăsta. Hai să facem și conferințe, hai să mergem să învățăm despre și cum să scriem. Sincer, mie mi se pare că dacă cineva are ceva de zis, o face, nu trebuie să stea gură-cască la alții mai ”mari” ( mari prin ce, oare, 5 rânduri de articol ? ) care să le dea sfaturi despre ”cum să scrieți mai bine”. Pffff !! M-am interesat și eu de curiozitate, când am auzit de fenomenul ăsta, despre ce e vorba … și mi se pare că e ca o apă chioară. Inutilă. Înțeleg importanța twitter-ului, Facebook-ului, agregatoarelor sau mai știu eu ce pușca mea, că nici nu le folosesc, deci promovare, în general, pentru cei care fac bani din blogging, dar mi se pare că, din nefericire, primează cantitatea și nu calitatea.

  • Mi-a stat oleaca inima-n loc si am dat fuguta sa vad de top comentatorii mei. da’ linkurile’s curate. 😀

  • Reclame Tv

    La tine link-urile sunt DoFollow si apreciez asta.
    Sunt unii experti social media care, pe principiul „sa-i prostim pe prosti”, au pus nofollow pe link-uri.

  • ma, io nu ma pricep, de care am?

Leave a Reply