Profilul clientului care face banking cu BCR

Campania „Cu cine faci banking” lansata de BCR a luat-o intr-o directie gresita, dovada, ultima lor reclama care se difuzeaza pe toate posturile tv. Sincer sa fiu, mie nu mi-a placut nici o reclama de-a lor, insasi cuvantul banking a inceput sa-mi provoace repulsie.

Spotul publicitar nu a fost incarcat pe youtube si asta spune multe si despre felul in care BCR comunica in online.

Reclama la care fac referire in acest articol este cea in care cei doi, sot si sotie raman fara benzina. Sotul este prostul absolut deoarece masina pe care o conduce (ma rog, in reclama mai mult o impinge) este un WV Polo care are alerta sonora si vizuala in cazul in care se termina benzina din rezervor. Asta inseamna ca se aprinde un beculet in bord care te avertizeaza ca trebuie sa mergi sa alimentezi. Pentru cei care nu stiu, becul care se aprinde este in prima faza galben, ceea ce inseamna ca mai ai o autonomie de 60 Km, apoi se face rosu, si chiar si atunci mai poti parcurge 20 Km. Acestea fiind spuse, cat de prost trebuie sa fii, sa ramai fara benzina?

Ajunsi in cele din urma intr-o benzinarie, constata ca nu pot plati cu cardul intrucat nu exista un card reader. Femeia salveaza situatia reamintindu-i ca mai au cash, dar sotul prefera sa impinga masina pana la alta benzinarie decat sa piarda punctele.

N-o sa inteleg niciodata de ce au ales cei de la BCR o astfel de abordare. Probabil cam asta ar fi profilul clientului care face banking cu BCR sau cel putin asta inteleg eu din reclama tv.

Multumesc Alexandru Negrea pentru spot.

5 comments to Profilul clientului care face banking cu BCR

  • Si eu am o antipatie deosebita fata de reclama asta, ca de altfel pentru aproape toate din campania „Cu cine faci banking”. O mai stii pe aia cu renovarea?

    Nu stiu pe cine au avut ca tinta cu reclama asta insa cert este ca au cam dat-o in bara. Nu cred sa existe in tarisoara asta o benzinarie care sa se respecte si sa nu aiba un POS bancar.

  • Faci banking cu BCR… impingi masina. Cam asa vad reclama, pentru ca un om sanatos la cap nu face asa ceva. E foarte prost inspirata.

  • iuliana

    AM UN PROIECT (MAI BINE ZIS UN TOP) DE FACUT LA FACULTATE DESPRE ASTFEL DE RECLAME PROASTE, SI PRESIMT CA ASTA O SA FIE PE PRIMUL LOC IN TOP.

    SI MIE MI SE PARE GENUL DE RECLAMA „ASA NU” 😀

  • Ha ha…chiar mă miram de ce nu găsesc reclama pe youtube…dar tot mi-am bătut un pic joc de reclama lor la mine pe blog :))

  • Spotul e unul amuzant şi evidenţiază, prin exagerare, ca multe alte spoturi din lumea asta, că există o promoţie pentru cei care plătesc cu cardul. Să te simţi lezat de abordarea asta mi se pare exagerat, dar e doar părerea mea.

    V-aş îndemna să fiţi mai toleranţi şi, eventual, mai relaxaţi, pentru că nu e ok să iei personal un spot publicitar 🙂

Leave a Reply