Reclama Covalact – Coana Chiva experta in iaurturi

Noua campanie de comunicare pentru brandul Covalact de tara, propune o adresare directa, emotionala, pe intelesul tuturor, precum si un personaj puternic si autentic romanesc, ce exprima valorile marcii: Coana Chiva. Aceasta nu face nici un compromis pentru a aduce pe masa romanilor gustul adevarat de tara. Asa o fi? Ia sa anlizam noi putin imaginile.

Bun, am inteles-o pe asta cu baietii in halate albe care vin la coana Chiva acasa sa-i ceara sfaturi. Nu am inteles cine-i coana Chiva si de ce trebuie sa alegem un iaurt dupa gustul ei. Este coana Chiva o experta in iaurturi? De unde stie coana Chiva cum imi place mie sau tie iaurul?

”Covalact de Țară. Prea bun. Prea ca la țară”

Iaurtul „de tara” are gusturi diferite in zone diferite ale tarii. Cand spune „ca la tara”, la ce se refera de fapt?

La tara la bunica, in Moldova, gustul iaurtului difera de iaurtul „de tara” din Ardeal sau din Oltenia de exemplu. Pana la urma, fiecare bunica, experta in iaurturi isi pune laptele la prins cum vrea si il face dupa gustul ei. Daca iaurtul preparat de bunica mea nu-i pe gustul coanei Chiva inseamna ca nu-i „de la tara”?

Tot din reclama Covalact am inteles ca daca sunt persoane care prefera iaurtul „Prea acru, prea dulce, prea tare, prea moale, prea slab”, acestea nu se incadreaza in targetul acestui brand.  Iaurtul Covalact este facut dupa gustul coanei Chiva, nici prea dulce nici prea acru, nici prea tare nici prea moale, nici prea gras dar nici prea slab… Cum ramane atunci cu potentialii clienti care prefera iaurtul mai acru sau mai slab? Cumpara alt iaurt, desigur.

Covalact este unul dintre cei mai mari producatori de produse lactate la nivel national, avand o capacitate de prelucrare de 200.000 litri de lapte zilnic. Nu stiu cati dintre voi ati observat, dar in finalul reclamei, domnii in halate albe pleacă cu iaurtul Coanei Chiva, dar și cu vaca!

Întrebarea mea este: Tot iaurtul scos pe piață de Covalact, e produs din laptele acelei vaci?

8 comments to Reclama Covalact – Coana Chiva experta in iaurturi

  • Faza nasoala pentru Covalact e ca bovinele isi schimba laptele daca le schimbi locatia si alimentatia. Chiar daca i-au luat vaca din curte, nu vor reusi sa obtina acelasi gust cu proba de lapte „prea buna”.

    Produsele alimentare bune nu se obtin cu eprubeta in mana.

  • Reclame Tv

    Pe mine m-a deranjat faptul ca madam Chiva a fost luata drept reper pentru a scoate un produs. Gusturile difera, asta nu inteleg ei. Unii prefera iaurtul mai gras, altii mai acru… de ce trebuie sa mancam toti dupa gustul coanei Chiva?

  • Prin „Prea ca la tara” eu inteleg ca nu e facut in conditii de igiena maxime, pentru ca de obicei asa sunt facute produsele lactate la tara.Legat de intrebarea de la sfarsitul articolului, poate au muls acea vaca timp de 10 ani iar acum fac iaurt din acel lapte.

    • Reclame Tv

      Ce-i drept, la faza cu “Prea ca la tara” adica „nu e facut in conditii de igiena maxime” nu ma gandisem. Ai un spirit de observatie foarte dezvoltat, bravo.

  • Din cate am inteles eu din acea reclama este faptul ca au furat vaca aia ca pe urma sa o cloneze si sa dea 200000 de litri de lapte pe zi pentru a rezulta produsele exact ca la tara.Adica ”prea bun”.Este cea mai slaba reclama vazuta si va asigur ca prin aceasta reclama comenzile au ramas intacte.Stiu eu din surse sigure.Nu a prins la public deloc.

  • xxx

    Daca mergem pe premiza „stie ea cum imi place mie” atunci nu ar trebui sa luam in considerare nici o reclama pt ca toate ne sugereaza sa luam de la ei ca sunt cei mai buni.
    Mie chiar imi plac produsele

  • GoldenZ

    Reclama pentru retardati. Care ar fi mesajul ? Cumparati produsele Covalact ca altii au mai bune ? Noi furam de la tarani ?

  • Argus

    @GoldenZ, reclama nu este PENTRU RETARDATI, ci ESTE FACUTA DE RETARDATI. Oameni care nu au habar nici de semantica, nici de limba romana si – cu atat mai putin la publicitate.
    Pentru mine, aceasta reclama, ca si cea pentru „sapunurile” marca DELACO, este o avertizare clara, cu un singur mesaj: NU CUMPARA!
    Cat despre acel corifeu al advertisingului – cu mintea plecata de timpuriu in vacanta – care a semnat aceasta inegalabila opera de arta, nu am habar cum si-a obtinut diploma de bacalaureat. Cat despre aia de „studii superioare” e clar ca a fost cumparata. Pe „branzica” celor de la Covalact, desigur!
    E pacat, e posibil ca produsele Covalact sa fie totusi, bune, in pofida publicitatii de mare rahat, care, cica, ar fi costat o groaza de bani. Inca un exemplu in care banii sunt aruncati in vant, sau in conturile vreunui privilegiat de-al firmei.

Leave a Reply