Reclama energizant Tiger

De cateva zile ma streseaza vizual o reclama la energizantul Tiger, in cazul in care n-ati vazut-o o pun aici si discutam dupa.

Problema majora in reclama la energizantul Tiger este faptul ca toti arata si canta ca si cum ar fi epuizati, lucru care din punctul meu de vedere nu prea poate fi asociat cu o bautura energizanta. Un alt aspect il reprezinta faptul ca din toate personajele care apar in reclama (7 mai exact, daca ne limitam doar la cei care canta, fara sa-i punem la socoteala pe cei care fac figuratie), doar unul bea Tiger.

Si inca ceva, folosirea unui coloane sonore, fie ea si hitul verii nu face ca o reclama sa aiba succes. Ma intreb oare cum ar fi fost reclama asta si care ar fi fost reactia in online daca in ea ar fi aparut chiar Conect-R?

21 comments to Reclama energizant Tiger

  • Ardeleanca

    Oare tinerii astia care s-au facut de ras in reclama au prieteni? Ii recunoaste lumea pe strada, ii ia la misto?
    Oricat de bun ar fi produsul pe mine aceasta reclama nu m-a convins sa-l incerc.
    Mno bun, si ca sa inchei intr-un ton vesel, la Vocea Romaniei sa nu va prezentati ca nu treceti de preselectii :))

  • mie mi se pare o reclama stresanta si foarte slaba!

  • GigeL

    doar vizual te streseaza? 🙂 iti zgarie urechile la propriu, mai ales aia la sfarsit, e cea mai afoana.

  • De pe Youtube:
    Spotul este facut de catre agentia noastra de creatie.
    TigerEnergyRO
    Sincer, pare o reclama facuta de niste amatori.

  • bogdan

    O reclama de-a dreptul „jenibila”. Idei si decor care nu arata decat un foarte mare PROST GUST. Cat despre „actori” … nu am cuvinte. Ma intreb cam cat de coborat este nivelul lor atat timp cat au acceptat sa primeasca niste bani doar pentru a se face pur si simplu de ras… detasat conduce „Conect-r” urmat de tipa care probeaza niste tinute si da „tamp” din cap iar cireasa de pe tort este don-soara din final… Chiar as vrea sa au si parerea regizorului… ce a vrut sa fie, pt ca in nici un caz nu e comica, serioasa, haioasa macar … Totusi cel mai dureros este ca s-au gasit niste posturi tv, destul de bine cotate, sa se pricopseasca cu ea in grile , lucru care cu siguranta nu le face nici un favor…

  • schilea

    prostia asta si-a facut treaba 🙂 din moment ce se discuta despre ea inseamna ca si-a atins telul(a fost observata) si se pare ca o astfel de reclama jenanta te face sa tii minte un produs care posibil sa fie exact ca si reclama(slab si prost)

  • bogdan

    Evident ca a fost observata, ca doar de aia este la tv, asta nu inseamna ca si-a atins si telul…pana acolo este cale lunga… Cel putin eu nu sunt manat de nimic in momentul asta ca sa-mi cumpar un energizant TIGERRRR. Ba din contra, si aici generalizez, cand vad cate un produs care imi aduce aminte de nu stiu ce reclama tampita ma gandesc ca si el (produsul) este cel putin la fel de prost daca nu mai rau, atat timp cat numai atat au putut face legat de publicitate…

  • bogdan

    cat despre faptul ca te face sa-l tii minte… asa e am sa tin minte sa nu cumva sa-l cumpar… poate ma transform si eu in vreun ratat ca cei din clip

  • Ionut

    Pe langa aceasta reclama foarte stresanta,ar mai fi una care ma face sa schimb postul TV:reclama la Goldenbrau,cu soneria aia.

  • L.

    reclama asta te trimite la culcare, nu la energizare. punct 🙂

  • Noemi

    Si ca raspuns la intrebarea: „Ma intreb oare cum ar fi fost reclama asta si care ar fi fost reactia in online daca in ea ar fi aparut chiar Conect-R?”…SCUMPA si probabil salvata :), desi nici macar asa nu m-as atinge de Tiger…pentru ca vreau sa traiesc pana la adanci batraneti :)).

  • Adi

    Cea mai proasta reclama ever!

  • Nu stiu a cui a fost ideea, dar cu siguranta ala nu-i om de publicitate.

  • Slabuta! Adica nu-ti prea inspira nimic, sau nimic din ce ar trebui!

  • gogu

    cum va mai dati voi expertii cu parerea daca ai sti ca a fost facuta cu 2 lei pt ca toti profita de asa zisa criza nu ati mai fi asa acrii,productia k regie k actori 0 asta a fost bugetul nu poti cumpara audi cu banii de logan

  • Cris

    Asta se intampla cand clientul se baga peste regizor.
    Am un prieten ce a fost la filmare. Regizorul era acolo doar de forma. Clientul (a se intelege agentia inhouse) se credea pe putin Scorsese (stop, motor, actiune, NU ASA!!! ) si cica ar fi intentionat ca acele personaje sa sune fals pentru ca el si-ar fi dorit ca acesta reclama sa fie un spoof.
    Mdeah…

  • Teorii si teorii, ideea e ca reclama tot proasta e si tot proasta ramane! No!?

  • gogu

    bv cris ma bucur ca cineva stie cum sta treaba,dar crede ma eu am facut parte din echipa si lucruriile au stat mult mai rau 🙂

Leave a Reply