Reclama Golden Brau fara alcool

Suntem mandri de noul Golden Brau fara alcool, incearca-l si tu!

Pai daca sunteti asa de mandri de el, de ce nu-l incercati voi primii? Am vizionat reclama de cateva ori si desi apare la un moment dat imaginea unui pahar cu bere, iar spre sfarsitul spotului o sticla de Golden Brau, n-am vazut pe nimeni sa bea, sau macar sa guste. Sa nu-mi spuneti ca baietii erau in timpul serviciului ca nu tine, vorbim totusi de o bere fara alcool, nu?

Personajele care apar in reclama sunt actori si au minim 2-3 aparitii in alte spoturi tv. Asa ca vin si va intreb, ce-i cu minciunile astea: operator fermentare, operator fierbere, operatori stivuire, operatori imbuteliere si maestrul berar. Care-i faza? Pe cine incercati sa duceti de nas si mai ales ce incercati sa transmiteti?

Daca nici pe caldurile astea o reclama la bere nu reuseste sa starneasca in mine dorinta de a cumpara si savura produsul, inseamna ca reclama nu si-a atins scopul. Din punctul meu de vedere spotul Golden Brau este prost pentru ca nu exploateaza la maxim imaginile, nu scoate in evidenta calitatile noului produs si nu reuseste sa provoace reactii la nivel psihic si comportamental.

Nu stiu ce a fost in capul celor de la agentie cand au propus asa ceva si cu siguranta nu stiu ce a fost in capul clientului cand a aprobat spotul. Evident, o parte din vina o are si brand managerul care da ok-ul pe campanie, pe strategie si pe conceptul creativ. Nu poti sa imi vinzi un produs dacă TU nu esti ferm convins ca este bun.

Pentru cei interesati de melodia din Reclama Golden Brau: US Army Cadence: Hard Work

18 comments to Reclama Golden Brau fara alcool

Leave a Reply