Reclama Mirinda suc de mere rosii

Am vazut zilele acestea o reclama in care era prezentat un nou sortiment de Mirinda, cel de mere rosii. Nu sunt mare fan al sucurilor de citrice indiferent de brandul care le produce, mai ales daca sunt acidulate si indulcite cu toate minunile farmaceutice. De obicei ma feresc sa comentez astfel de reclame, insa noul spot mi-a atras atentia prin mesajul pe care-l rosteste voice-over-ul: Incearca gustul unic de mere rosii.

Prima data cand am vazut reclama la tv nu am fost atent la detalii, mi-a placut executia si mesajul. Dupa ce au incarcat spotul pe youtube si l-am revazut am remarcat procentul de fruct care face ca aceasta bautura sa aiba un gust unic.

Pentru cine n-a vazut inca reclama:

11 comments to Reclama Mirinda suc de mere rosii

  • Ardeleanca

    Mai, ce sa zic, 2% fruct eu zic ca este bine in comparatie cu alte sucuri care au doar „aroma de …”, adica fructul este doar pe eticheta in sticla nu e.
    Acum ma gandesc ca daca au facut public faptul ca au pus in sticla aia 2% fruct, inseamna ca este un motiv de mandrie pentru ei. Nici nu vreau sa ma gandesc cat fruct este in sucul altor branduri, mai putin celebre.

  • Ce va opreste sa va faceti voi sucul natural ? In 2-3 ore ai stors fructele de catina si l-ai amestecat cu miere de albina. Apoi il bei ca si sirop sau iti faci suc. Din 2kg de catina faci 4 litri de sirop.

  • Prima data am crezut ca sticla aia e un parizer, n-aveam boxele pornite.

  • :)) 2% … un procent imens totusi.

  • Emil

    nici eu nu ma omor dupa sucuri acidulate, insa cand am gustat sucul asta m-am indragostit instant! imi aminteste de sucurile de mere din austria, insa mi se pare ca are un gust mult mai intens, mai aromat, mai bun!!! si reclama mi se pare f. de bun simti – simpla si la obiect!!!

    • Reclame Tv

      Din punct de vedere al executiei nota 10, nu am ce sa comentez. Ma indoiesc de faptul ca acel gust intens si aromat de care spui tu poate fi de la … 2% fruct 🙂

  • Ori aroma de fruct,ori 2% fruct….tot sanatos e :)))
    Luati de cumparati! „Nu dati banii pe prostii, luati Mirinda la copii!!!”

    • Reclama mi se pare chiar misto, oricum mai buna decat la alte produse. ROM este un brand ok’ doar pentru ca ne evoca niste amintiri. Ca, hai sa fim seriosi, ciocolata nu e nus’ cat de smechera. Asa cum nici Eugenia nu e chiar atat de rasarita. Le consumam cu drag doar pentru ca ne aduc aminte de alte vremuri. Altfel nu cred ca as manca ROM, cand am Lindt sau alte marci mult peste ea pe rafturi. Sau tot felul de biscuiti cu crema sensibil mai buni decat Eugeniile. Dar astea au farmecul lor aparte si le iubim pentru asta 🙂 Borsec e alta mancare de peste, este chiar o apa minerala BUNA. Am gasit-o pana si in America si nu simteam diferente intre ea si Perrier, care e oricum mai titrata.

  • Eu am renunta sa mai cumpar ‘chestii’ dintr-astea. Daca sunt la cineva in vizita si ma serveste: mai risc, dar eu nu cumpar.
    Prefer sa fac un ceai, o cafea, un compot, etc.

  • […] gand bun: Nice, Pato, Danutz, Bucur, Bogzilla, D-Petre, Reclame, Tudor, Umograf, MadMike,  Ciupanezul, […]

Leave a Reply