„Surprize surprize” in varianta Cosmote

De o saptamana ruleaza pe toate canalele de televiziune reclama Cosmote cu fluturele. Recunosc ca mi-a stors o lacrima, pana la urma oameni suntem si avem sentimente …

In ultimele zile cred ca am citit peste 50 de articole care fac referire la acest spot. In unele se vorbeste de plagiat, in altele am citit ca s-au cumparat drepturile de autor. In cele din urma am citit comunicatul de presa si am inteles ca de fapt este vorba de acelasi regizor grec. Apoi am citit ca ideea nu a fost a grecului, ca de fapt prima data a aparut in Malaezia si grecul a facut copy/paste … Nu ma interesaza. In acest articol vreau sa vorbesc despre Cosmote.

Nu mi-au placut campaniile lor de pana acum si nici felul in care comunica. Le-am urmarit reclamele de-a lungul timpului si am vazut doar campanii proaste, fara directie, facute pe genunchi si o pozitionare confuza pe piata de telefonie mobila din Romania.

Cand s-au lansat in Romania au incercat sa atraga adolescentii, oferindu-le mai multe minute si SMS-uri decat concurenta. Apoi au avut cateva reclame cretine cu generatia EMO, dupa care au fost spoturile din preajma sarbatorilor de iarna pentru intarziatii mintal. A urmat apoi seria de reclame retardate „adevar sau provocare” tot pentru adolescenti. In vara a fost garajul lui Smiley. Acum, fara sa-si dea seama, sunt din nou pe un drum gresit. Au reusit sa atraga atentia asupra lor prin reclama cu fluturele, dar oare asta inseamna mai multi abonati Cosmote? Mai multe cartele vandute?

Ma gandesc ca toti cei care au vizionat reclama Cosmote cu fluturele si care mai au o urma de sensibilitate in ei si-au sunat parintii sau bunicii. La fel ca si voi, si eu am facut acest gest. Problema este ca eu sunt client Orange. Sloganul noii campanii Cosmote este: “Ni se oferă atât de mult timp să vorbim. Nu găsim timp să ascultăm”. Din punctul meu de vedere nu este doar pentru Cosmote. Putem foarte bine sa ne sunam rudele si de pe Orange sau Vodafone. Si cei mai multi asta au si facut.

6 comments to „Surprize surprize” in varianta Cosmote

  • O reclama frumoasa si reusita! Chiar transmite un mesaj frumos si emotionant!
    Probabil cea mai buna de pana acum…

  • Si eu sunt tot pe Orange. Si eu mi-am sunat mama. Faza e ca acest spot a determinat pe multi dintre noi sa-si sune parintii. Putea sa fie si la detergent ca avea acelasi efect. Din punctul meu de vedere nu sunt din nou pe un drum gresit. Mai mult de atat – consider ca succesul de care se va bucura acest spot ii va determina pe altii din aceasta breasla sa mai renunte la suporturile negative. Prefer sa vad un spot bazat pe o idee preluata decat sa vad un spot original care instiga la violenta in familie.

    • Reclame Tv

      Daca sunt sau nu pe un drum gresit vom afla in lunile ce urmeaza. Spun asta intrucat cei de la Cosmote s-au obisnuit sa schimbe campaniile ca pe ciorapi. Cu siguranta o vor schimba si pe asta, nu va tine mult.

  • Dincolo de faptul ca este o reclama pentru o companie de telefonie mobila, mesajul este etraordinar. Si poate ca mai multe astfel de mesaje ar crea o placere in vizionarea de reclame. Pentru ca in pauza de publicitate din timpul unui film cei mai multi oameni schimba canalul.
    Apreciez deci aceasta reclama, o consider cea mai reusita de pana acum, nu pentru tinta potentialulor clienti ci pentru tot omul.

  • […] Cosmote “Mama si Fiul” 28 octombrie 2011 Lasa un comentariu   Dupa reclama tv „Fluturele”, care a mişcat publicul telespectator şi a generat multe reactii pozitive in social media, […]

  • […] fiecare data cand apare o reclama inteligenta, noncomformista sau emotionanta cum a fost cea de la Cosmote cu fluturele sau un spot care are la baza o idee traznita cum a fost in cazul napolitanelor Alfers, lumea s-a […]

Leave a Reply