Transpiratia strica reputatia

Am citit zilele trecute un articolul scris de Makavelis si pentru ca e vara, cald, transpiram si uneori chiar mirosim ingrozitor, mi s-a deschis pofta pentru analizat reclame la deodorante. Introducerea fiind facuta, sa-i dam drumul.

Nu stiu cati dintre voi ati observat, dar producatorii de deodorante, fie ele solide sau lichide, prin reclamele de la tv parca ne indeamna sa nu ne mai spalam. Inventeaza tot felul de combinatii chimice care dau putere deodorantului, facand ca acesta sa iasa triumfator in lupta cu transpiratia.

Reclamele la care fac referire in acest articol nu le-am gasit, asa ca imi cer scuze in numele celor care se ocupa de imaginea acestor branduri in online si care ar fi trebuit sa incarce spoturile pe youtube. Cu siguranta va veti aduce aminte de aceste reclame privind poza pe care am atasat-o.

Tonul la dezinformare l-a dat Rexona. Pentru cei care nu-si mai aduc aminte, acum cativa ani rula o reclama in care o doamna care mirosea ca o scroafa, in loc sa faca un dus sa dea jos jegul si transpiratia, se da cu Rexona.

Intre timp concurenta nu a stat cu mainile in san. Astfel, Nivea si Garnier scot pe piata, special pentru cei ca doamna analizata mai sus, deodorante care ofera protectie (? oare ?) 48 respectiv 72 de ore.

Eu inteleg perfect ca afara este cald, transpiram, unii poate chiar au o problema si transpira mai mult, dar asta nu inseamna ca trebuie sa inlocuim dusul zilnic si sapunul cu un deodorant, doar pentru ca asa am vazut in reclame.

De multe ori m-am intrebat pentru cine sunt facute aceste reclame si cine sunt acei oameni care au nevoie de protectie 48/72 de ore. Indiferent de anotimp, nu inteleg cum pot sta unii fara sa faca dus 3 zile?

14 comments to Transpiratia strica reputatia

  • Dar de aia cu deodorantul rezistent la apa ce zici? Nu mai stiu la ce marca e, dar e criminala! Cum naiba sa inventezi un deodorant rezistent la apa? Poate vor sa ne invete sa facem economie la apa, ca altfel nu stiu ce-o fi fost in capul lor…

    • Reclame Tv

      Am vazut spotul 🙂 si daca nu ma insel este vorba despre deodorantul Vichy pentru barbati. Din pacate nici reclama aceasta nu este de gasit pe youtube.

  • Aia care nu fac dus 3 zile, sunt cei care au incredere ca deodorantul ala dureaza 72 de ore…

  • Am cativa in clasa, nici nu poti sa stai langa ei 😐

  • MadMike

    Stii care-i faza „Domnoo Gadea … pardon, Costy” 🙂 Degeaba se dau unii cu Spray si cu RollOn, DACA NU SE SPALA, cum se procedeaza mai nou. Wow, mi-am luat X Spray sau X Parfum, vezi ce bine miroase? Miroase ca dracu in combinatie cu transpiratia daca nu te speli. Asta e moda, ce trebuie sa mai consumi si apa sa te speli, lasa domle, cumpar un Spray.

    Nesimtirea si lenea sunt mari la Romani. Nu poti spune ca nu ai apa sa te speli nu? Am un prieten ce lucreaza la salubritate in Slobozia (Vivani), si crede-ma, ca se spala si se ingrijeste mai bine decat o face un „business man” la costum in RATB care pute de la o posta. Conteaza si mentalitatea..

  • Reclama aia cu porcul e clasica 😉

  • Eu nu prea transpir, daca ma misc mult traspir dar si asa mai greu, oricum fara un dus macar odata la 2 zile degeaba te dai cu deodorant.

  • asta e educatie… am incercat si eu intr-un articol sa spun asta, intai spalat cu apa si sapun si apoi parfum sau spray. Sper sa invete macar cei mici care nu vor sa se faca de rusine, ca aia batrani sunt nesimtiti cu acte in regula!

  • Reclama aia cu deodorantul rezistent la apa – se adreseaza femeilor 🙂

    In alta ordine de idei. Ce nu intelege lumea e faptul ca nu-i rusine sa transpiri – ci e rusine sa te „mentii” asa zile la rand. Oricum, in general, aia care put crunt nu folosesc nici deodorant.

    Acum, ca sa iau putin apararea celor care fac reclamele astea: ar fi jignitor sa spui oamenilor – spala-te mai intai. Dar, multe dintre persoanele din clipuri ies din dus sau sunt in baie, atunci cand folosesc produsele. E si asta ceva. Un alt mod de a atrage atentia asupra igienei…
    Ca rezista 24, 48, 72 de ore – e o exagerare, prin care sa te asigure ca, macar pentru cateva ore, vei mirosi frumos 🙂

  • ada

    De fapt nu e tocmai educatie. Se gandeste cineva dintre cei care promoveaza campania asta la cei care sufera de hiperhidroza axilara? In cazul lor, Rexona e buna se aruncat la gunoi. Urat slogan, care denota o gandire obtuza, ridica in slavi un deodorant ce nu poate sa ajute pe cei cu nevoi speciale si indeamna la discriminare.
    Asta nu e educatie, e marketing ieftin. Sa le fie rusine pentru sloganul care arata lipsa totala de profesionalism!

Leave a Reply